Subject: FW: FW: Kose vald, Kõrvenurga küla. Hiie ja Valde Mahasõidu projekti kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 09:56:08 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Pärt Põltsam <[email-masked]>
Sent: Friday, May 23, 2025 9:54 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Kose vald, Kõrvenurga küla. Hiie ja Valde Mahasõidu 
projekti kooskõlastamine

Tere

1. Täiendasin seletuskirjas palutud teemat- projekt manuses

2. Projekti Tellijaks on BLRT ERA AS (ka mahasõidu ehituse lepingu kontakt)

Rein Ruusmann

Noblessner Arendus

Tel: +372 51 345 82

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.noblessner.ee <http://www.noblessner.ee/>

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Merike Joonsaar (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 22. mai 
2025 kell 14:24:

Tere.

Tänan. Põhimõtteliselt sobib.

Ainult üks asi veel – palun seletuskirja lk 6 lisada ka mahasõidu 
alternatiivne katend (asfaltbetoonist kattega).

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Pärt Põltsam <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 21, 2025 12:41 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: Kose vald, Kõrvenurga küla. Hiie ja Valde Mahasõidu 
projekti kooskõlastamine

Tere

saadan täiendustega projekti-projekt manuses

LIsasin selle katte teema kohased viited läbivalt nii joonistele 
(tinmärkidesse+märkustesse) kui ka seletuskirja lk 4

kas nii on aktsepteeritav?

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Merike Joonsaar (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 14. mai 
2025 kell 15:00:

Tere.

Tänan projekti eest.

Tähelepanekud projektile.

1.	Sain täna vallast tagasisidet, et vald on ristumiskoha nihutamisega nõus. 
Varem valla tellimisel koostatud Ardu-Paunküla kergliiklustee projekti 
(Tinter-Projekt OÜ töö nr 56-20-TP) muutmist (ristumiskoha nihutamist teise 
asukohta) hetkel vald otstarbekaks ei pea.  Kuna Ardu-Paunküla 
kergliiklustee ehitamine ei ole Kose valla teehoiukavas 2025-2028 ning 
kergliiklustee ehitamine jääb kaugemasse tulevikku, siis enne ehitamist 
tehakse kergliiklustee projektis vajalikud täpsustused/muudatused.

See info tuleks lisada ristumiskoha projekti seletuskirja.

2.	Ristumiskoha kattekonstruktsioon. Kas on teada, millal ristumiskoht 
rajatakse?  Kui ristumiskoht rajatakse enne kergliiklusteed, siis 2x 
pinnatud freesipurukate sobib.  Kuid kui kergliiklustee (mis on 
asfaltkattega) ehitatakse valmis enne kui ristumiskoht, siis tuleb ka 
ristumiskohale projekteerida asfaltkate.   See teema vajab täpsustamist ja 
seletuskirjas käsitlemist.
3.	Seostub eelmise punktiga – vajab täpsustamist, kas kergliiklustee 
asfaltbetoonkatte taastamine on vajalik  (kui ristumiskoha ehitamise ajal 
kergliiklusteed veel ei ole, siis pole midagi taastada).

Küsimuste tekkimisel võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Pärt Põltsam < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, April 18, 2025 9:27 AM
To: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; MNT Teed < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Ivar Piirsalu 
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Rein Ruusmann < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Re: Kose vald, Kõrvenurga küla. Hiie ja Valde Mahasõidu projekti 
kooskõlastamine

Tere

Saadan projekti uuesti kooskõlastuse küsimiseks (käesolev e-mail on 
adresseeritud ka Tellijatele)

Objekti asukoht : Harju MK, Kose vald, Kõrvenurga küla. Mahasõidu projekti 
kooskõlastamine

1. Mul on KOV nõusolek mahasõidu nihutamiseks olemas (loodan, et Teile 
sellest piisab)  aga sellises formaadis:

2. Manuses korrigeeritud projekt

Jääme tagasisidet ootama.

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Pärt Põltsam (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval R, 28. veebruar 2025 kell 10:31:

Tere

tänud!

Ma suhtlesin valla esindajaga. Saan neilt vastuse järgmise nädala jooksul. 
Vastavalt sellele tegutseme edasi.

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Merike Joonsaar (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 27. 
veebruar 2025 kell 15:13:

Tere.

Tänan info eest.

Olete mahasõidu asukohta võrreldes jalgratta- ja jalgtee projektiga 
(Tinter-Projekt OÜ töö nr 56-20-TP)  muutnud, mistõttu tegemist on 
jalgratta- ja jalgtee projekti muudatusega.

Kuna jalgratta- ja jalgtee projekti tellija on kohalik omavalitsus (TRAM on 
projekti kooskõlastanud), palume pöörduda projekti tellija poole jalgratta- 
ja jalgtee projekti muudatuse taotlusega.  Palume edastada meile kohaliku 
omavalitsuse seisukoht, kas käesolevas etapis on võimalik jalgratta- ja 
jalgtee projektis muudatuse tegemine.

Ühtlasi informeerime, et meile kooskõlastamiseks esitatud digiallkirjastatud 
mahasõidu projekti (manuses) saame menetlusse võtta siis, kui:

- esitate kohaliku omavalitsuse seisukoha jalgratta- ja jalgtee projekti 
muudatuseks

-  mahasõidu projekt on seotud jalgratta- ja jalgtee projektiga

- mahasõidu lahendust on korrigeeritud (nagu näiteks katte ja vertikaali 
osas, tähisposti asukoha osas jne).

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Pärt Põltsam < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, February 26, 2025 5:36 PM
To: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Re: Harju MK, Kose vald, Kõrvenurga küla. Mahasõidu projekti 
kooskõlastamine

Tere

varasemalt on sinna koostatud kergliiklustee projekt (Tinter projekt OÜ) ja 
hiljuti Valde kinnistule eramu ehitusprojekt, kus on ka Tinter Projekt OÜ 
projekti järgne mahasõit peale kantud.

Mina niiöelda eeldasin, et mahasõidu asukoha valiku mõttes seetõttu 
probleeme ei teki.

manuses Tinter Projekti dwg joonis ja  pdfi-id.

Kas antud küsimuse valguses sellest sisendinfost ei piisa. s.t. peaksin 
taotlema Transpordiametilt projekteerimistingimused?

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Merike Joonsaar (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 26. 
veebruar 2025 kell 17:10:

Tere.

Palun infot, mille alusel on teeprojekt koostatud, st kas Teil on olemas 
Transpordiameti poolt väljastatud ristumiskoha ehitamise nõuded, kehtestatud 
detailplaneering vms?

Ei leia meie dokumendihaldussüsteemist sellekohast infot.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Pärt Põltsam < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, February 25, 2025 10:04 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Harju MK, Kose vald, Kõrvenurga küla. Mahasõidu projekti 
kooskõlastamine

Tere

esitan käesolevaga projekti kooskõlastamiseks/ehitusloa saamiseks.

Piirdeaiale taotleme ehitusteatise ehr.ee <http://ehr.ee>  keskkonna kaudu 
(taotlus menetluses)

Projekt manuses.

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.